walkaboutmonkeys.reismee.nl

Gab in Thailand

Gab in Thailand

Met Gab doen we eerst een rondje Khao San om haar in de gelegenheid te stellen om wat goedkope kleding in te slaan. Hemdjes met opdruk en zo. Behalve voor zichzelf heeft ze ook bestellingen vanuit de vriendinnenschare in NL. De volgende dag al vliegen we richting het zuiden om achtereenvolgens naar Khao Lak, Khao Sok en Phuket (Karon Beach) te gaan. Het zijn twee weken van zon, zee en strand. Maar ook een beetje natuur en een heleboel fun. Ontzettend veel genoten van de vele hoogtepunten, zoals bv de woeste golven bij Karon. Leuk om in te spelen en je dochter koppie onder te duwen (of zoals zij het noemt: 'onderkoppie'). De vrachtwagen met sneeuw die voor ons guesthouse werd leeggeschept en zodoende ook hier voor een witte kerst heeft gezorgd. Al dansend met kleine japanners op het strand oud en nieuw vieren in korte broek met champagne tegen een achtergrond van duizenden opstijgende lampionnen. Met pijnlijke blauwe plekken onder!! mijn voeten terugkomen van een iets te stevige voetmassage. Opgeschrikt worden door een verdwaalde varaan die iets te drinken zocht in de reggae bar op ons paradijselijke strandje, etc, etc. Kortom, hoogtepunten zat tijdens de twee weken die Gab hier was, maar het zal jullie niet verbazen dat ik nog het meest genoten heb van louter haar aanwezigheid zo dicht bij mij.

Natuurlijk totaal overbodig om te vermelden dat het afscheid bijzonder zwaar was en dat ik haar weer vreselijk ga missen.....

Ik hou het kort dit keer, omdat Gab heeft aangegeven dat zij als gastschrijver aan deze weblog wil bijdragen. Een reisverslag over haar 2 weken in Thailand gezien door haar ogen. Wordt dus verwacht....

Reacties

Reacties

Ella Rijkers

hallo lieve nicht Marjolein en Randy
ik keek na mijn "Miami-avontuur" weer eens op jullie site en vroeg mij af hoe het allemaal gaat: zitten jullie nog in BK?

geniet in ieder geval van elk moment, ook als je niet weet hoe het verder gaat, de oplossingen komen vaak vanzelf....

a hug and kisses ella/tabe rijkers

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!