walkaboutmonkeys.reismee.nl

Koh Lanta

Na mijn ochtendloopje en een snel ontbijt op naar Ko Lanta met de minivan...klinkt luxe, maar in dit geval hutje mutje naast elkaar en vooral niet bewegen...na een kleine overstap in krabi zijn we direct doorgereden naar Ko Lanta waar we 2x met het veerpontje over moesten steken. Na een blik in de zee kreeg ik de kriebels van alle kwallen die daar gezelli aan zwemmen waren. Aangekomen in Ko Lanta zijn we beland in een leuke bungalow aan het strand. Keuze genoeg want er was werkelijk bijna niemand te bekennen op het eiland; laag seizoen en dus ook hier 'leuke' prijzen voor deze budgetgangers! Ook hier hebben we tuurlijk weer gebrommerd en af en toe op mooie plekjes gestopt en staan genieten! De old town aangedaan waar de originele houten huisjes op palen staan in het water die soms meer dan 100 jaar oud zijn. Verder genoten van de rust en mooie natuur, maar... tegelijktijd hebben we ons ook verbaasd over de troep op de stranden en een woeste zee waarbij je moet oppassen dat je niet bekogeld wordt door grote brokken koraal die meeliften op de golven en vervolgens met een klap op het strand aanspoelen..tsja. Dat is dan wel weer een nadeel als je in het laagseizoen dit eiland aandoet..en dan tuurlijk op zoek naar eten, hmmm wel trek in westers eten en dus beland in een een enorme pizza tent, waar ik een overheerlijke kipburger met frietjes heb gegeten;-)) en Randy een hot spicy pizza. Al wachtend op je eten kon je gebruikmaken van de midgetgolf baan...erggggg leuk. Ik wilde wel ,maar ik kon Randy niet zover krijgen..Verder ons laatste dagje heerlijk liggen chillen in de namiddag en avonduurtjes in een barretje bij zee, gebouwd van oud drijfhout en in reggae style, was erg gezelli! Onze koffers ‘s avonds gepakt en klaar om in kleine etappes richting het noord thailand te gaan. Onze volgende stop wordt Pang Nga om deze legendarische baai te bezichtingen en natuurlijk het 'James Bond' eiland te bezoeken;-))

Marjolein

Reacties

Reacties

jacqueline

Echt superleuk om jullie verhalen te lezen uit Thailand. Vanmorgen, toen voor de zoveelste dag op een rij de wekker weer afging om 07.15 uur, ik deze weer uit zette om opnieuw een kwartier later weer af te gaan en ik nog niet uitgerust uit bed stapte om weer klaar te maken om naar mijn werk te gaan....dacht ik aan jullie prachtige verhalen en foto's en dat een dag in Thailand er toch wel heel anders uitziet dan een druilerige septemberdag in Nederland! Heel veel plezier en geniet ervan samen!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!