walkaboutmonkeys.reismee.nl

Koh Samui

Chillen in de strandbar

Reacties

Reacties

Andy Warnier

Ik stel voor dat ik jullie vergezel, ik krijg de kribbels als ik dit zie. Ben net terug van Cairo waar stress de overhand had. Mijn toegevoegde waarde is gezelligheid dus to make a long story short: mijn "Multipla" staat al klaar om te vertrekken!!!

Carlijn

Hoe zwaar kan het leven zijn............??!!

Marlon Vasilda

Wat een leven heb je daar Randy....ziet er goed uit, heb medelijden met mezelf hier achter mijn desk. Leuke verhalen man...blijf je volgen.

Later
Marlon

Marlon Vasilda

Heb nog een adresje voor je daar op Koh Samui, vriend van mij heeft daar een resort adres 124/11 Moo 3. T.Maret, Lamai Beach. ( Samui Beach resort) dus mocht je daar nog een keer komen en eventueel slapen doe de groeten aan Yves Molin, (eigenaar), nederlands sprkend personeel.

Marlon Vasilda

.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!